2 Temmuz 2009 Perşembe

Çeşitli konular kısa kısa

Merhaba,

Kızım seyehate çıkalı 7 gün oldu. Daha 14 gün var dönmesine ve ben şimdiden onu çok özledim. Umarım keyifli devam eder bu seyehati ve hep güzel anılarla belleğinde yer alır.

Keşke anlayabilseydi ne kadar şanslı olduğunu. Belki ileride, çok sonra ancak kendisi de anne olunca...

Resimlerini Facebook’da görmek büyük keyif. Şimdiye kadar hiç merak etmediğim bu gruba bile girmiş oldum sayesinde.

Yoğun, keyifsiz bir dönem işyerinde. Yeni yönetici ile çalışmaya başlıyor olmanın heyecanı bile yok hiçbirimizde. O kadar motivasyonsuz insan bir araya gelmiş ki... Birbirimizi konuştukça daha fazla dibe çekiyoruz. Bu nedenle konuşmak istemiyorum, duymak da çevrede olanları. Ama zamanımızın okadar fazlasını bu ortamda geçiriyoruz ki , nereye kadar?

Bu arada dün bir yaşıma daha girdim.

02.07.2009 - Salıpazarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder