15 Temmuz 2009 Çarşamba

Kapıdaki Gazetelik


Annemin beyaz lake kapısına bir gazetelik yapmak istedim. Ama dümdüz beyaz bir zemin beni tatmin etmeyince elimdeki krem rengi boyayı beyaz ile daha bir açarak ikinci renk olarak kullandım ve böylece ahşap görüntüsü verdim.

Sonrada dekopaj yaptım. Bir hobi dergisi ile vermişlerdi bu deseni, canlı renkleri ile çok hoşuma gitmişti.Acto bıçak ile kurdele detaylarını da çıkarmayı başardım. Desenin aralarında zeminin görünüyor olması hoşuma gidiyor.En son boyutlu boya ile tamamladım ve tabi verniklemek gerekti.

Annem ve kardeşim çok beğendi. Sonra komşularından da olumlu tepkiler geldi.Neredeyse 1 yıl oluyor bunu yapalı.Ama hala kendi evimin kapısında bir tane yok. Birgün yapacağım inşallah.

15.07.2009 - Gayrettepe

4 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor. Güle güle kullansın annen, senin de eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. süper olmuş desenide gayet güzel.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık, çok zarif görünüyor. Kendine yapacağını da merak ediyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Hepinize çok teşekkür ediyorum. Birilerinin beğenmesi beni daha fazla motive ediyor.
    Bu arada maalesef çok yakın zamanda bir ev değişikliğim gündemde olduğu için kendime yapmayı biraz daha ertelemiş bulunmaktayım.

    YanıtlaSil