24 Temmuz 2009 Cuma

Bitti Nihayet



Bazen bazı projelerin tamamlanması nedense gerekenden çooook daha uzun zaman alıyor.
İşte bu da onlara bir örnek.
Ahşap malzemeyi alalı yıllar oldu. Anneme yapacaktım. Banyosunda yedek tuvalet kağıtlarını dekoratif bir şekilde koyabilmesi için. Sonra annem ev değiştirdi. Bu 3. yıl sanırım. Daha bir heyecanlandım. Çünki evde banyo tuvalet sayısı toplam 3 adet oldu. Eh daha fazla bir kullanım alanı. Geçen eylül ayı idi sanırım. Kapanan balkonumu kendime özel stüdyo ilan edince bir şevk ile başladım ve zemin boyasını tamamladım.
Annemin banyoları beyaz ve mavi tonlarında olduğu için beyaz üzerine mermer doku çalışması yaptım. Ama sonrası bir türlü gelemedi. Taki geçen hafta izin kullanana kadar. Artık evi boşaltma vakti yaklaştığına göre önceliği yarım projelere verdim. Bunu dekopaj ile tamamladım. Dekope edeceğim kelebekler az olduğundan eksik kalanı da peçeteler ile tamamaladım.
Bunları yaparımda sonrasında boyutlu boya kullanmadan olur mu? Olmaz tabiki. Onu da kullanınca işlem tamamlandı. En azından verniğe hazırdı.
Parlak sprey vernikler baktım çok pahalı bende sıvısını kullanayım istedim. Bir kat attım ama vernik kurumuyor nedense? Acaba havadaki nem ve sıcak mı diye düşünürken ikinci katı da attım. Değişen bir şey yok. Üstünden bir kaç gün geçmesine rağmen ellediğimde bir yapışkanlık. Sonra kapağıda yapışıp kalıyor. Baktım olmayacak bir kat da sprey vernik attım, yarı mat olanlarından. Bu problemimi çözdü. Ama nedenini bir türlü anlamadım.
Annem çok beğendi. Banyo veya tuvalet için fazla şık buldu. Hatta farklı yerlere koymayı önerdi ama “tuvalet kağıtlarının oralarda ne işi var anne” dedim. Hala antrede boş olarak kullanılmayı bekliyor.

24.07.2009 – Fulya

4 yorum:

  1. böyle dekoratif olunca isan banyoda kullanmaya kıyamaz tabi anneniz haklı:))))
    iyi günlerde kullanması dileğiyle

    YanıtlaSil
  2. Nezaketiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar, çok güzel olmuş elinize sağlık...ben de istiyorum :):) acaba bu şekildeki bir ahşap kutuyu nereden temin ettiniz?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Beğenmenize çok sevindim.
    Ben bunu Eminönünden aldım. Hani deniz kenarında eski Ticaret odası binasının karşısında Sepet, soba, mangal vs. satan yerler vardır. Caddenin hemen bir arka sokağında ahşap malzemeler satan yerler bulunur. Orada bu ve bir sürü değişik malzeme bulabilirsiniz. Bana yakın olduğu için orayı tercih ediyorum.

    YanıtlaSil