24 Temmuz 2009 Cuma

Kavonozlarım –henüz proses halindeler







Merhaba,
Bu beni heyecanlandıran uzun zamandır aklımda olan bir proje. Evet henüz tamamlanmadı ama bunu buraya eklemezsam çatlayacağım. Bu nedenle sonunda ne olacaklarını söylemesem de (süpriz olsun) şimdilik neler yaptığımı anlatayım ve paylaşayım istedim.
Bu geri dönüşüm projelerinden biri. Minik yeğenin (ki kendileri Defne Hanım oluyor) mama kavonozları idiler. Benim elime düşünce onları bir güzel boyadım. Önce elle serbest kontür çektim. Onlar kuruduktan sonra da elimdeki vitray boyaları ile bir güzel renklendirdim. Bu renklere bayılıyorum. Belki başka renklerde kullanabilirdim ama amaç taşınma öncesi mevcut çöplerimi (kocamın deyimi ile) azaltmak olunca bunlarla yetindim. Sonra da bir güzel fırınladım, boyanın üzerinde öyle yapmam gerektiği yazıyordu.
Görüntüleri bence çok hoş. Annemin mutfağında mini dondurucunun üzerinde tepside duruyorlar ve ben onları gördükçe mutlu oluyorum. Ama tabi böyle kalmayacaklar. (En azından ben öyle umuyorum) Şu sağlık problemlerimi bir halledeyim ilk önce bunlara el atacağım. Çünkü merakla bekliyorum sonucu ve bir an evvel kullanıyor olmayı. Sizce bunlar ne olacak, bir fikriniz var mı?
En geç önümüzdeki hafta son şekillerini alıp bu sayfalarda yerlerini alacaklar. O zaman görüşmek üzere.

24.07.2009 – Fulya




8 yorum:

  1. Çok güzeller, tel geçirip bahçeye mumluk olarak asılabilir.

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene çok sevindim. Ben de benzeri birşey yapmayı planlıyorum. Bir kaç gün içinde bitecek sanırım.

    YanıtlaSil
  3. Aaa ben de oğluma yedirdiğim mamaların kavanozlarını ne yapsam diye düşünüp duruyordum
    aklıma vitray boya değil de farklı bir dönüşüm fikri geldi
    fikir verdiğiniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. İlktakı merhaba,
    Ben bu kavanozlardan daha önce baharat seti de yapmıştım. Hem de 4 ayrı set. Bu sayfalarda bulabilirsin bir tanesini.
    Ama senin aklına gelen kikri de tamamlandığında görmek isterim. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  5. çok şık görünüyorlar emeğinize sağlık
    benimde ilk aklıma gelen baharatlıktı ama zaten yapmışsınız mumlukda olabilir iğnedenlik yapabilirsiniz belki nasıl olur hiç canlandıramadım kafamda ama bu saattede bişi gelmiyor aklıma doğrusu

    YanıtlaSil
  6. Ayliz aslında ikinci tahminin doğru. Dün gece bitirdim. Bugün ve akşam fotoğraflamasını yapabilirsem ekleyeceğim. Bu beni çok heyecanlandırdığı için de aslında sonucu beğenip beğenmediğinizi de çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  7. Fulya, harika olmuşlar ellerine sağlık.
    Devamını bekliyoruz merakla

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuşlar.birde kavanozların ağzını sarı yaldızdan kontur geçersen güzel bir mumluk olur.

    YanıtlaSil