4 Temmuz 2009 Cumartesi

Kutu kaplama



Sitelerde görüyorum hep. Kutuları kaplıyorlar, boyuyorlar falan. Ben bayılıyorum onları gördükçe.

Daha önce denemişliğimde vardı aslında, duvar kağıtlarından ama sanırım yapıştırıcı hatası, pek ben başarılı olamamıştım. Gerçi gören arkadaşlarım beğenmişlerdi ya belki de beni kırmak istemediler.

Neyse geçen gün yaptığım şişeleri arkadaşıma götürmek isteyince şöyle şık bir kutu olsa dedim kendime.

Önce yapışkan folyolu kağıtla denedim ama alttaki renkleri gösterince vazgeçtim. Kumaşa da cesaret edemeyince kağıtla kaplamaya karar verdim.

Biraz ilerleyince baktım uhu ile olmayacak, vazgeçmek yerine sıcak silikon ile denedim. Bu sefer daha başarılı idi. Gerçi hatalarım oldu ama yine de ilk denemem.

Alt tabanını sağlamlaştırmak için ayrıca bir karton ekledim içine. Dışına yapıştıramadığım yapışkanlı folyo ile de içini kapladım. Sonrada bir kına gecesinden kalan süsü de kutunun üstüne yapıştırıverdim bir nazar boncuğu ile birlikte.

Şişelerin birbirine çarpmasını önleme için evimde biriktirdiği çöplerden(!) olan ve bir çiçekten artan konfetileri kutunun içine koydum.

İşte sonuç.








3 yorum:

  1. Şişeler de kutusu da bir harika olmuş. Doğrusu ben de arkadaşımdan böyle bir hediye almak isterdim. Güle güle kullansın.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık ne güzel yapmışsın...

    YanıtlaSil
  3. Teşşekürler ediyorum.
    Bu ilk kutu deneyimim diyebilirim.
    Beğenmeniz beni sevindirdi.

    YanıtlaSil