29 Temmuz 2009 Çarşamba

Fiyasko



Hep beğenerek bitirdiğim projelerimi mi ekleyeceğim? Aslında çok heyecanla başladığım ve sonucu tam bir fiyasko olan bir çalışmamı da eklemek istiyorum.
İstiyorum, çünki çok emek verdim...
Ama olmadı. Kafamdaki resim çıkmadı ortaya işte.
Bu aslında hani posta amaçlı kullanılan kutulardan biri idi. Ofiste taşınma sırasında öylece yere atılmış, çöpe gitmeyi bekliyordu ki ben görüp el attım. Ofistekiler de dalga geçtiler benimle, ne yapacaksın diye ama bırakmadım inatla. Hani yaşım biraz daha az ilerlemiş olsa çöp kutularındaki çöpleri göstereceklerdi belki işine yarar diye ama sadece bıyık altından gülmsemekle yetindiler.
Her neyse efendim, gördüğünüz gibi kendileri biraz kirli, biraz karalanmış vs. idi. Ben inatla onu yoğurt kovaları ile beraber beyaza boyadım, kat kat. Kaç kat olduğunu bende unuttum. Tamam bu beyaz oldu dediğim noktada da çok sevdiğim ve kendi kestiğim stencil şablonumu kullanarak açık renklerle desen verecektim. Öyle de başladım. Ama sonuç çok kötü oldu. Efendim bunun pek çok nedeni var. Sıralamam gerekse:
1-) Stencil şablonu çok iri desenli idi ve yüzey düz değildi. Bu şablonuda yapışkanla sabitleyemediğimden sürekli kaydı.
2-) Şablonu çok sevdiğim için (dedim ya kendim kesip hazırlamıştım) geçmişte çok kullanmıştım. Yıprandığı için ilk kullanımdan sonra bozulup, yer yer parçalanmaya başladı.
3) Renk seçimim çok başarısız oldu. Zemin beyaz sırıttı, üstteki renklerde çok ilgisizdi.
Neyse daha bir sürü neden sıralanabilir ama sonuç ortada işte. Dün geçe saat 3:00 idi neredeyse yattığımda ve zamanımın büyük bölümünü de bu başarısız projeye adamıştım.
Neylersin.....................

29.07.2009 - Fulya

2 yorum:

  1. Çok kötü görünmüyor aslında. Fotoğraflar da küçük, tıklanınca da küçük. Belki o yüzden tam anlaşılamadı. Ama benim merak ettiğim, ne için kullanacaktın bu kutuyu? Emek etmişsin, yorulmuşsun, eline sağlık yine de...
    Bir fikir; belki taşan yerleri beyazla kapatabilirsin. Ya da fırçayla özgün dallar veya benekler yapabilirsin.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba marifetli peri. Bu kutuyu ende kaplama kağıtları (malum çocuklar) ve hediye kağıtlarını kırışmadan saklamak için düşündüm. Bir de tabi dekopaj kağıtlarım var büyük olanlardan. Onları rulo haline getirip içinde saklamak amacım. Şimdi tamamen değiştiriyorum görünüşü ve bitmek üzere.

    YanıtlaSil