20 Temmuz 2009 Pazartesi

Yarım projelerim

Bugün tatilden sonraki ilk gün.
Bir sürü işe rağmen zor geçiyor.
Geçen haftanın getirdiği rahatlama hala üstümde. Gerçi fazla da sürmez ama...

Çok hoş bir hafta oldu. Çocuklarımla beraber ve evde el işlerimle haşır neşir olarak.
Bir sürü kafamdaki proje yol aldı, henüz hepsi tamamlanmasa da...
Yenilerine başlamadan bunları tamamlamalıyım önce.

Verniklenmeyi bekleyen tepsilerim var. Sonra bir fotoğraf kutum aynı şekilde. Bir başka tepsim var varak kaplanmış sonraki adımı bekliyor. Sonra bir adet de çanta var ortada, sapları takılacak ve hazırlanan süsler monte edilece, tabi astarlanırsa sonuç daha başarılı olacak. Bir de desenleri hazır olan duvar süsü olarak kullanılmasını planladığım tabaklarım var.

Ah tabi tealigth olarak hazırladığım kavonozlarımı unutmamalıyım. Son montajlarını bekliyorlar. En çok bunlar için heyecanlanıyorum. Sonuç güzel olacak sanırım.

Tamamlanan ise tek bir boyamam var. Neredeyse bir yıldır zemin boyaması yapılmış olarak bekleyen bu ahşap malzemenin de fotoğraflanmasını tamamlayıp en kısa sürede eklemeliyim buraya.

Elimde bir kaç tane daha ahşap malzeme var tamamlanmayı bekleyen. Yukarıdakiler bitince bunlara başlayacağım. Sonrasında ise biraz geri dönüşüm projelerine ağırlık vermek istiyorum yeni malzemeler alarak çalışmaktan çok...

Bunları düşünüp, planlamak bile beni mutlu ediyor. Sanırım emeklilik vakti gelmiş gerçekten. Oysa bir anne olarak beni oldukça zor bir dönem bekliyor Eylül ayı ve sonrasında....

20.07.2009 – Salıpazarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder