25 Temmuz 2009 Cumartesi

Çay Kutusu





Merhaba,
Yeni çalışmalarım tamamlanmadığı için bir yandan da ulaşabildiğim eski çalışmalarımı bloğuma eklemeye devam ediyorum. Eşim seyehatte olduğu için çocuklarla beraber annemde kalıyor olmam da işimi kolaylaştırıyor.
Bu da kardeşim için yaptığım çay kutusu. Hani şu içi bölmeli olup da poşet çaylar için olan kutulardan. Gerçi şu anda kendileri ıvır zıvır bir sürü şeyi toplamak için kullanılıyor mutfakta ama orjinal amaç, çay poşetlerine ev sahipliği yapmaktı.
Krem rengi zemin üzerine yeşil ve kırmızı tonları ile ekose çalışmışım. Maskelemeler yapmak gerekiyor bu çalışmalarda ve hep nedense çok kolay bozulabiliyorlar. Ardından altın rengi ile tamamladım ekose görüntüsünü.
Oldukça önce yaptığım bu çalışmada tam hatırlamasam da yılbaşı için kullanılan temalardan esinlendiğimi sanıyorum. Renkler ve sonra o yapraklar hepsi bana bunları çağrıştırdı şimdi.
Karelerin ortalarına altın rengi ile stencil yapraklar konuldu.Böylece kapak tamamlandı.
Yan yüzeylerde boş kalan alanları doldurmak için yine aynı yapraklar bu sefer yeşil ve altın rengi bir arada kullanılarak hazırlandı. En sonun da da kenarlara eskitme yapıldı, ardından da vernikleme işlemi.
Bu çalışma nedense bana fazla hitap eden bir çalışma olmadı. Muhtemelen fazla klasik, hem renkleri hem de deseni .... Ama çevremde en çok beğenilen çalışmalarımdan biri olmuştu zamanında. Oysa ben daha canlı renkeler ve desenler çalışmayı seviyorum. Yine de bunu ben yaptım ve bence de güzel.

25.7.2009 - Fulya

2 yorum:

  1. çok kötu bu ne böyle delimisiniz

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Keşke hoşunuza gitmeyen noktayı benimle paylaşsaydınız.
    Hatayı nerede yaptığımı anlayabilirdim.
    Ayrıca olumsuz da olsa düşüncenizi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil