30 Haziran 2009 Salı

Anahtarlıklara devam.....






Merhaba,

Anahtarlıklara devam. Ama bu seferkiler kapaklı modellerden.

Onları bu sefer açık renk çalıştım. Düz zemin sevmediğim için ikisinde de zemin farklı.
Eve fotoğraflar benim başarısız çekimlerim ama yine de uyguladığım teknikleri anlatmak istiyorum.

İlkinde fildişi renk üzerine aynı rengi beyaza yaklaştırarak ikinci rengi uyguladım. Ahşap görünümü verdim bu iki renk ile zemine.

İkincisinde de aynı renkleri kullandım ama bu sefer araya çatlatma medyumu da sürdüğüm için zeminde bakılınca çatlatlar görülüyor.

Üzerlerine dekopaj ve biraz boyutlu boya. En son da vernik. İşte hazır anahtarlıklarım.

Tabi süreç bu kadar hızlı ilerlemedi. Ben iş ve çocuklardan bulabildiğim kısıtlı zamanları kullandığım için bazen bu kadarı bile haftalarımı alabiliyor.

Ama şu anda ilki sahibini bile buldu. Umarım beğenmişlerdir. Diğeri bekliyor zamanını.......

Sevgiler

30.06.2009 - Salıpazarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder