19 Ocak 2010 Salı

Vazoyu set haline getirdim


Merhaba,

Bu benim daha önce vazosunu tamamladığım çalışmanın devamı. Annem için set oluştursun istedim ve ilave olarak bir çerçeve ile iki de farklı formlarda tabak çalıştım.

Tabaklardan ilki geç çocukluk diyeceğim dönemlerime ait anıları çağrıştıran bahar dalı modelli tabak. O dönemde Paşabahçe’nin ilk çıkardığı farklı desenli ürünlerdi ve nasıl da gözdeydiler. Herkesin evine bir parça da olsa girmiştir sanırım. Bendekiler eksildikten sonra en sona kalan iki tanesi mutfakta kullanmayıp, boyama işlerine ayırmıştım. Bu çalışmayı yaparken elime geçti ve “hadi, bu da boyansın” dedim.

Diğer kare tabak bir arkadaşımın hediyesi idi. Yaklaşık 8 yıldır evde, ıvır zıvır bir sürü dağınıklığı topluyordu sehpa üzerinde. Onu da yeterince kullandığımı düşünüp değişime uğratmaya karar verdim.

Tabaklara ek olarak evde ham olarak duran ahşap çerçeveyi de ekleyince böyle bir set oluştu. Yalnız vazoyu yaklaşık 1 ay önce yaptığım için hangi renkleri karırştırarak, ne yapmıştım hatırlamakta zorlandım. Özellikle krem rengi üzerine renkleri karıştırarak oluşturduğum mor rengi tutturamayınca vazoyu da yeniden biraz renkelendirdim. Neyseki vernik atmamıştım henüz.

Şimdi bu çalışma verniklenmeyi bakliyor. Hafta sonu vernik bulamadığım için tatil dönüşü, yaklaşık 10-15 gün sonra tamamlanıp anneciğime teslim edilecekler.

19.01.2010 - Salıpazarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder