1 Ağustos 2009 Cumartesi

Silindir Kutum


Merhaba,
Şimdi daha önce başlayıp fiyasko ile sonuçlanan bir çalışmamın üzerine yaptığım bir çalışmayı ekliyorum.
Buradan http://naz11-iz.blogspot.com/2009/07/fiyasko.html daha önceki çalışmamı görebilirsiniz. O hali hiç de hoşuma gitmedi. Öncelikle renk uyumu olmadığı gibi temiz bir sonuçda elde edememiştim.
Ne yapalım dedim, üstünü nasıl örtmeliyim diye düşünürken aklıma uzun zamandır kullanmadığım duvar kağıdı katoloğu geldi. Hani şu dekorasyoncuların önünüze koyduklarından.
Oradaki örnekleri tek tek gözden geçirdim. Değişik değişik renkler ve desenler. Ama hiç biri tamamı ile kutuyu kaplayacak büyüklükte değil. Ben de kumaşlardan yapmayı beceremesem de kağıtlardan pacthwork yaparım dedim, başladım işe.
Yalnız laf aramızda biraz üşendiğim için duvar kağıtları için özel yapıştırıcılardan değil de sıcak silikon tabancası kullandım. Bu nedenle biraz kalınlık oluştu ama çok dikkatli bakmayınca belli olmuyor.
Kağıtları yapıştırdıktan sonra patchwork çalışmalarında gördüğüm dikişleri vurgulamak içinde boyutlu boya kullandım.
Sonucu görenler çok beğendi. Hatta fotoğraflarını benimle dalga geçen arkadaşlarıma bile gösterdim. Onlarda beğendiler ve bir arkadaşım nihayet nerede kullanacaksınız diye de sordu.
Bu kutular aslında her evde kullanılabilir. Annemi hatırlarım, kırışmasını istemediği ve sakladığı büyük boyutlu takvim vs. Kağıtlarını dolapların içinde raf örtülerinin altına koyardı. İşte bu tarz kağıtlar, hediye veya defter kaplama kağıtları, dekopaj için aldığım büyük boyutlu kağıtları bunların içinde saklamayı düşünüyorum.
Bir de çizim yapan okullarda okuyan öğrencilerde görüyorum bu tarz kutuları. Hani şu güzel sanatlar veya mühendislik okuyan öğrencilerde. Onların ki yine böyle silindir, uzun kutular; sadece sapları var, omuza takılıp taşınabilmesi için. Ama benim böyle bir ihtiyacım olmadığı için sap takmayı düşünmedim.


01.08.2009 - Fulya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder