8 Ağustos 2009 Cumartesi

Yeni meraklar, yeni heyecanlar

Ah bugün çok heyecanlıyım. Ne de olsa Cumartesi ve ben evde bir çanta dolusu gömlek ve pantolunu doldurarak anneme geldim. Onlar benim ganimetlerim. Hiç dikiş bilmeyen ben bakalım birşeyler yapabilecekmiyim.
Şimdi 10 marifette Gülenbayan'ın etkisi ile birkaçını parçalayasım var. İlk denemem başarılı olursa devam ederim. Yok olmazsa zaten giymiyorum annem bakar çaresine havasındayım.
Neyse daha fazla lafa dalmadan bilgisayarı oğluma pas edip işe koyulmalıyım.

08.08.2009 - Fulya

2 yorum:

  1. Bir sürü denemen bile başarısız olsa vazgeçme bence. Sonrasında hoşuna giden birşey çıkınca, hele bir de onu giyip ortalarda salınırken soranlara "ben yaptım" deyince tüm çabalara değiyor inan.
    Bol şans ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Antiqone, teşekkür ederim verdiğin destek için. Cumartesi günü o hızla bir pantolon bir de bluz parçaladım. Bir tanesi sonuçlanmak üzere ve de fena olmadı. Bakalım pntolonun da altından kalkabilecek miyim? Biraz bekleyecek ama. Hafta arası malum işteyim...

    YanıtlaSil