10 Ağustos 2009 Pazartesi

Yeni meraklar ve tepsi setim

Merhaba,

Bu haftasonu yeni ve benim için çok yabancı bir alana el attım. Heyecanla nasıl sonlanacağını bekliyorum. Aslında biraz beni bunaltmakla beraber fena da gitmiyor hani. Annemin çok değerli katkılarını göz ardı etmemem gerekiyor bu konuda.
Evden topladığım ve yeniden şekillendirmeyi planladığım bir çanta dolusu gömlek ve pantolon arasından birer adedini C.tesi günü bir hışımla kestim.
Bunlardan biri neredeyse tamamlanmak üzere. Bir bluz olacak annemin makinada dikme işlemi bekleniyor şimdi.
İkincisi de bluz olacak ama onun riski de fazla. Ayrıca bir de tığ ile tamamlamam gereken bölümleri var. Ama bir hafta içinde bitirmeyi hedefliyorum.
Akşamları iş dönüşü çocuklarla vakit geçirdikten sonra hala ayakta olabilirsem şayet tamamlayacağım. Olmazsa hafta sonu artık ne yapalım.
Bu arada önceki hafta bitirdiğim projelerden bari fotoğraflayabildiklerimi buraya eklemem gerekirdi ama olmadı.
Neyse şimdi şu tepsi setimi anlatmak istiyorum. Tamamen farklı bir beklenti ile başladım ama olmadı. Bende çok sevdiğim peçetelerden kestiğim manaolya desenlerini yapıştırdım bu tepsiye. Aslında bu manolyaları da tamamen başka bir proje için kesmiştim ama neye niyet neye kısmet.
Böyle peçete yapıştırınca da zemini boş bırakamadım ve ıslak süngerle hardal ve altın renklerini karışırarak zemini tamamladım. Bu arada sedefli boyutlu boyayı da ihmal etmedim.
Üzerine de parlak vernik attım. Açık renk olduğu için sentetik vernikle rengi değişsin istemedim.
Peçete tekniği aslında o kadar kolay ve sonuç aslında neredeyse garanti. Ama ben elimdeki şu ahşap stoğunu bitirmek istiyorum hızla, bu nedenle de bu projelerde en kolay yöntemeleri tercih ediyorum. Yavaş yavaş farklı tekniklere kaymam da fayda var. İnsan kendini tekrar etmekten fazla zevk almıyor.




10.08.2009 - Salıpazarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder