1 Ağustos 2009 Cumartesi

yoğurt kovasının dönüşümü


Merhaba,

Şu yoğurt kovalarını boyama işi yok mu? Görüyorum ne hoş sonuçlar var fotoğraflarda. Ama ben ne kadar uğraşmak zorunda kaldım.
İnat ettim zemin beyaz olsun diye. Örneklerini de görmüşüm, niye yapamayım ki? Kat kat boya yapmaktan canım çıktı. Allahtan annemin bahçesindeyiz de kuruması kolay. Ama nafile, bir türlü alttaki yazıyı kamufle edemedim.
İçine oğlumun ufak tefek lego vari oyuncaklarını koyacağım içinde içini boyamak istemedim. Baktım olmuyor, ben de attım iki kat mavi boya, hemen problem çözüldü. Üzerini de daha önce görüp, beğendiğim bir deseni elle kopyalayarak doldurdum. Gerçi desenin orjinal halini görseniz tanımazsınız ama, önceleri bununla neden uğraşıyorsunki şeklinde bakan annem ve kız kardeşim çok beğendi. Hatta şu lokantaların kullandığı, büyük boy yoğurt kovalarında bulup bana bir kaç tane istediklerini bile söylediler. Eh kovaları buldukları sürece problem yok.
Oğlum odasının süslenmesini istiyordu. Böylelikle başladım onun odasına el atmaya. Umarım devamını getirebilirim.

01.08.2009 - Fulya

5 yorum:

  1. Her iki kutu da gayet güzel olmuş.Plastiğe boya tutturmak zordur.Ben de çok denedim hep fiyasko.Annenlerin istediği büyük kovaları yapışkanlı çıtır desenli kâğıtla kapla bence.İstediğin süslemeyi de onun üzerine yap.Benim de aklımda böyle bir çalışma yapmak var.Paylaşayım istedim.

    YanıtlaSil
  2. Paylaşımın için teşekkürler. Muhtemelen öylesi daha kolay olacaktır.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok güzel değerlendirme:)

    YanıtlaSil
  4. zor olanı denemişsin ama güzel görünüyor,
    pek çıtı pıtı olmuş,
    bende oğlumun oyuncaklarını saklıyorum bu kutularda,
    ama benimkiler,yapışkanlı kağıtla kaplı,
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Beğenmeniz beni mutlu etti. İkincisi de yolda. Neredeyse tamamlanmak üzere.

    YanıtlaSil