2 Mart 2010 Salı

Oğlum için bir Manav


Bu aralar fazla bir şey çıkmıyor elimden. Hatta etamin bile yapamıyorum.
Aslında aklımda bir sürü proje var ama bırak onları yapmayı, yapıp bitirdiklerimi bile vernikleyemiyorum. Bir de fotoğraflama işlemine vakit ayıramadım bir süredir.

Aklımdaki kart için hayata geçiremediğim fikirlerin dışında bir tek “Maket Market” ödevini yapabildim. Bu ikinci sınıfa giden oğlumun ödevi idi. Ben de market zor olur, biraz sınırlayayım istdim ve manav yapalım dedim.

İşte sonra başladı işlemler. Kutu kaplandı, manav klübesine döndü. Kutular kaplandı ve tezgah olarak yerlerini aldı. Üzerlerine de şu kaydırmazlardan manavların kullandığı lacivert tonundan örtüler kondu. Kartonlardan kasalar yapıldı. Sonra tuz seramiğinden meyveler, sebzeler yapıldı, boyandı. Bazı meyve ve sebzeler ise sticker olarak alınarak kasalar yerleştirildi.

En son ise oğlum ile Migros turu yapılarak fiyatlar öğrenildi, fiyat etiketleri hazırlandı. Nihayetinde manavın tabelası asıldı.

İşte böylece bir ödevi daha teslim ettim.

02.03.2010 - Esentepe

4 yorum:

  1. eline sağlık canım.. süper olmuş.

    YanıtlaSil
  2. emek diye buna denir.anne sabrı diye buna denir.ellerine sağlık arkadaşım süpersin

    YanıtlaSil
  3. Celebi74 ve aksungur46 teşekkür ederim. Bu ödevden 100 aldım, mutluyum.
    Ama oğlumun el işi yeteneği hala sıfır. Yine de elinde not defteri meyve sebzelerin fiyatlarını öğrensin diye Migrosa soktuğum da bazı meyve ve sebzeleri tanımış oldu. Bir de Maydonozun meyve olmadığını bu ödev sayesinde öğrendi.

    YanıtlaSil
  4. ellerinize saglık bir harika olmuş. profilini okuyunca seni anladıgımı düşündüm bende alnımda ki enayi yazısı oldugunu bilip görmeyenlerdenim... kolay gelsin:)

    YanıtlaSil