26 Mart 2010 Cuma

İlk büyük Yap -Boz çalışmam


Bu benim geçen kış önceki kış tamamladığım ilk büyük puzzle çalışmam.

Uzun fakat keyifli bir dönem di benim için. Arada bir tek tek konan parçalar... Ancak ikincisini aldıktan sonra göreli olarak kolay bir çalışma olduğunu anlayabildim.

Tamamladıktan sonra bir de baktım ki bir parçayı kaybetmişim, kaldırıp, toplarken. Önce üzüldüm ama sonra kutu üzerinde kayıp parça isteyebileceğimi okudum. Neyse intenet üzerinden talepte de bulundum. Ama sevgili kocam bana güldü. Saf bir şekilde eksik parçayı isteme ona garip geldiği gibi, göndereceklerine de inanmadı.

Aslında aradan 1 aydan fazla zaman geçince bende neredeyse umut kesiyordum ama bir gün bir baktımki İspanya'dan bir zarf içinde parçam gelmiş. Çok mutlu oldum doğrusu.

Uzunca süredir böylece duruyor, Dolabın üzerinde. Evimin dekorasyonuna da pek uymuyor, oğlumun isteği üzerine veremiyorumda. Herhalde birgün birine vereceğim ama ne zaman bakalım.

Şimdi ikincisini yapıyorum. Oldukça zor ve bu nedenle çok da uzun zaman aldı. Ama bu sefer bitince yeri hazır, oğlumun odasının duvarını süslüyor olacak. Yakında....


26.03.2010 - Gayrettepe

2 yorum:

  1. güzel bir hobi.bende eşimle yapmayı düşünüyorum.ortak aktivite olur hem.resim mutfak için güzel aslında mutfağınız nasıl bilmiyorum ama...

    YanıtlaSil
  2. bende puzzle yapıyorum ve üzerine mat cam kestirip çerçeveliyoruz. Çerçeve ve camı alıp eve getiriyoruz. evde yapıyoruz taşımak zor olduğu için.
    Zor bir çalışma biliyorum ama puzzle halısı ile yapıyorum sonuncusunu istediğim zaman kaldırabiliyorum

    YanıtlaSil