15 Ağustos 2011 Pazartesi

Kapı Gazeteliği - Anahtarlık Seti - II









Bunlarda yazın başında yaptığım çalışmalardan. Bir türlü yayınlayamamıştım, bugüne imiş kısmet.

Kahve rengi sat çok klasik aslında. Mum ile eskiterek kahve rengi bir zemin oluşturdum. Üzerine gül desenlerinden dekopaj yaptım ve boyutlu boya ile biraz tamamlama, işte set hazır. Genellikle de gören çok beğendi. Aslında bende çok beğendim. Her yerde kullanılabilecek bir ikili ortaya çıktı. Bir de çiçek desenlerini her zaman sevdiğim için sanırım bu tarz çalışmaların sonuçları beni tatmin ediyor genellikle.




Diğer çalışmada ise hardal benzeri bir renge boyadım zemini. Altın rengi ile tamponlayarak zemine biraz hareket verdim. Üzerine ise peçete uyguladım.

Bu peçeteyi yıllar önce Hollanda'dan çok beğenerek almıştım. Bir türlü kullanmak kısmet olmamıştı. Zemin rengi lacivert olan peçeteyi bütünü ile değilde deseni bütünden keserek çıkardım. Bu nedenle biraz fazla zamanımı aldı. Ama sonucu çok sevdim.

Belki tüm peçeteyi bir tepside falan tekrar kullanmayı denemeliyim. Bu arada Temmuz ayı başında, tüm şansızlıklarım başlamadan hemen önce, yurt dışına çıkma şansım oldu. Bir kaç ülke birden gezdik eşimle. Çok güzel peçeteler aldım. Onları da denemeyi sabırsızlıkla bekliyorum. Yurt dışına çıkıpta benim gibi eli kolu peçetelerle dönen o turda başka da kimse yoktur herhalde.

Bu arada ikinci KT de bitti. Bu sefer biraz daha kolaydı ama hala geride bekleyen 6 adet var. Üstelik saçlarım da yoklar artık. Kızıl bir peruk ile daha bir kokoş (aslında hiç olmadığım kadar) dolaşacağım ortalarda.


15 Ağustos 2011 - Gayrettepe











































6 yorum:

  1. her iki takımda çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bunları böyle ikili takımlar şeklinde yapmak çok iyi fikir, hele de ilk resimdeki güllü olanlar çok çok şık olmuşlar.

    Zaten çok marifetlisin, saatlerdir, tüm blogunu gezip, hayranlıkla yaptıklarını izledim. Kimi zaman gülümsedim, kimi zaman hüzünlendim. Ama blogunun adı gibi çok hoş bir iz olarak kalacak her şey, yavrularınla geçireceğin uzuuun uzuun yıllar sonunda belki torunlarının resimlerini de ekleyeceksin bloguna ve biz oradan takip edeceğiz onların da büyümelerini.

    Ellerine sağlık, herpsi, herşey çok güzel, sevgiler

    YanıtlaSil
  3. büyüleyici çalışmalar...
    bu sayfadan çıkmak istemiyorummmm..
    bence şahaneler..

    YanıtlaSil
  4. nazcım bloğumu ziyaret etmenden ve bıraktığın o güzel yorumlardan dolayı çok teşekkürler..hepimiz birbirimizden birşeyler öğrenip yapıyoruz..ama daha çokta hayallerimizi yansıtıyoruz...senin yaptılarında çok güzel..sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  5. Love it..its super NICE :) i enjoy your work !!

    YanıtlaSil