19 Ekim 2010 Salı

Mutfak Takımının son parçaları

Aslında bunları da mutfak takımı ile birlikte çalışmaya başlamıştım ama kram rengi sprey boya bulamayınca bu güne kadar süürndü ortalıklarda.

Bu tabakları yine süslerim amacıyla almıştım yıllar önce. Uzun süre benim boyama malzemelerimin arasında durdu. Birgün baktım temizliğe gelen bayan uygun görmüş onları mutfağa transfer etmiş. Zaten topu topu 3 adetlerdi.
Neyse yılarca da mutfakta kullanıldılar. Her elime alışta alırkenki düşüncem aklıma geldi ve güümsedim. Bir gün yaparım birşeyler diyerek.
Kısmet bugüne imiş efendim. Mutfak seti için yeterince parçam olmadığını düşünüp kendimi biraz zorlayınca bunlar aklıma geldi. İster duvara assınlar, isterlerse içine ıvır zıvır koymak için kullansınlar diye yaptım.

Öncelikle peçete deseni arka yüzeyden yapıştırıldı. Sonra vernik ile verniklendi. Arkasından da krem rengi sprey boya ile tekrar boyanıp tekrar verniklendi.
Bu arada mutfak takımını daha önce biten parçalarını buradan görebilirsiniz...http://naz11-iz.blogspot.com/2010/09/mutfak-ceyizi.html

19 Ekim 2010 - Salıpazarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder