8 Ekim 2010 Cuma

Kelebekli Anahtarlık


Uzun zamandır birşeyler yapamadığımı düşününce şu son bir kaç hafta oldukça verimli geçti. Tamamlanan mutfak setinin yanında bir kaç ufak dokunuşla bitecek işlerim de var.

Gerçi bu hafta ile yoğunluğum da artıyor ama o yarım işlerim en azından tamamlanır sıra ile umuyorum.

Son çalışmalarımda beyaz zemin denedim. Gerçi beyaz rengi biraz siyah ile kırarak kullandım ama genel olarak beyaz değil de krem rengi kullanıyordum biraz farklılık olsun dedim. Bir de bunlarda zemin çalışmak, eskitme yapmak yerine düz zemin üzerine çalıştım yine farklılık olsun diye.

İşte bu çalışmalarımdan ilki bir anahtarlık. Tek özelliği peçeteden kestiğim kelebekleri yapıştıp bir de çiçek ekledim. Son olarak da etraflarına boyutlu boya ile kontür geçtim. Hafta sonu bir arkadaşımın baby shower partisine gidebilirsem ev sahibine hediye olarak gidecek. Bu arkadaşımız aynı zamanda yeni evli. Beğeneceğini umuyorum.
8 Ekim 2010 - Salıpazarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder